,

Κοκκινο, δεν ηταν κοκκινο...

10:30 π.μ.


Δεν ήταν κόκκινο ακριβώς ήταν κάτι ανάμεσα σε πορτοκαλί και κόκκινο ή κοραλλί! Ήταν το χρώμα του καλοκαιριού και συνεχίζει το φθινόπωρο. Είναι κλασικό, είναι θηλυκό, και ταιριάζει σε όλες.

Δύο προϊόντα ξεχώρισα με αυτό το υπέροχο χρώμα και σήμερα τα δείχνω και σε σένα!


Estee Lauder Pure Envy lipstick 340 Envious

Ένα κόκκινο με λίγο πορτοκαλί αλλά και ροζ, ενυδατικό κραγιόν αλλά αρκετά σταθερό (το φορούσα χωρίς περίγραμμα) σε μια υπέροχη συσκευασία. Για μένα το ιδανικό κόκκινο για το καλοκαίρι!

Nails Inc Victoria Beckham judo red

Δεν υπάρχουν πιο ωραία βερνίκια νυχιών από τα Nails Inc, οπότε μόλις βγήκε και η συνεργασία με τη Victoria Beckham έτρεξα να πάρω και τις δύο αποχρώσεις! Η μία λοιπόν είναι αυτή η υπέροχη πορτοκαλο-κόκκινη απόχρωση. Στεγνώνει αμέσως και διαρκεί περισσότερο απ όλα τα κόκκινα που έχω στη συλλογή μου!

Εγώ το αγαπώ εσύ;  Ποιο ήταν το δικό σου αγαπημένο χρώμα αυτό το καλοκαίρι και όχι μόνο!

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Τι όμορφα και τα 2! Εγώ έχω διάφορα αγαπημένα χρώματα για το καλοκαίρι, αν μιλάμε για μάτια λατρεύω τα έντονα μπλε μολύβια, αν μιλάμε για χείλη τότε λατρεύω τα κοραλί και αν μιλάμε για νύχια το μπλε σε μεσαίες και σκούρες αποχρώσεις έχει την τιμητική του! ;) Φιλιά Μάιρα μου! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει και μένα το μπλε αλλά συνήθως δεν το τολμώ, το κοραλί όμως...φιλιά πολλά και σε σένα! ;)

      Διαγραφή
    2. Να το τολμάς, σε μικρές διακριτικές δόσεις για αρχή! Είναι πολύ όμορφο το μπλε! x

      Διαγραφή
  2. Αυτό το καλοκαίρι ξανά αγάπησα τα μπλε! Φυσικά το ροζ υπάρχει μόνιμα στη ζωή μου! Την άνοιξη φόρεσα πολύ πορτοκαλοκόκκινο στα χείλια. Φαίνεται πολύ ωραίο αυτό που έχεις!!!!
    Σου έχω ένα βραβείο! Αν θες πέρασε από το blog μου να το πάρεις! Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σταθερή και αγαπημένη αξία το κόκκινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφο το blog σου. Αυτό είναι ένα από τα αγαπημένα μου χρώματα για το καλοκαίρι! Σε περιμένω και στο δικό μου blog irenesworld.squarespace.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Follow by Email