,

Μετα τη παραλια..βαλε λαδι.

3:58 μ.μ.


Η λύση είναι μία βάλε λάδι παντού, λάδι στα μαλλιά, λάδι στο πρόσωπο, λάδι στο σώμα. Η έκθεση στον ήλιο σε έχει αφυδατώσει, είτε έκατσες στο ήλιο είτε κάτω απ΄την ομπρέλα.

Σκέφτηκα σήμερα να σου δείξω μερικά από τα αγαπημένα μου λάδια που ακόμη κι αν έκανες ηλιοθεραπεία λίγο παραπάνω , θα σε κάνουν να φαίνεσαι λαμπερή και υπέροχη.


Στα μαλλιά το λάδι καρύδας κάνει θαύματα και σίγουρα το ξέρεις. Το πρόβλημα είναι ότι θέλει 3-4 χέρια για να το ξεβγάλεις ... Μια άλλη επιλογή είναι το λάδι αργκάν. Το Wild Argan Oil από The Body Shop το απλώνω σαν μάσκα σε στεγνά μαλλιά, και δύο ώρες πριν λουστώ, μετά ξεβγάζω δύο χέρια, κάνω και μια μάσκα και τα μαλλιά έτοιμα!


Για το πρόσωπο υπάρχουν πολλές επιλογές, η επιλογή που εμένα μου κάθετε καλύτερα, γιατί δεν αφήνουν τόση λιπαρότητα είναι τα serum in oil.Το Vitamin E Overnight Serum-In-Oil πάλι από The Body Shop έχει και βιταμίνη Ε οπότε διπλό το καλό. Το βάζω κάθε βράδυ πριν την κρέμα προσώπου.

Πάμε στο σώμα τώρα, τα αποτελέσματα του ήλιου φαίνονται περισσότερο..ναι κάηκα και εγώ! Και ναι ντρέπομαι που το λέω. Κοκκίνισα αλλά πρώτη φορά που το δέρμα μου δεν ξεφλούδισε. Το χρωστάω στο Νuxe dry oil είναι πολυχρηστικό αλλά εγώ το έβαλα μόνο στο σώμα. Διατηρεί το μαύρισμα, ενυδατώνει σε βάθος, δίνει υπέροχη λάμψη χωρίς να είναι λιπαρό, είναι τέλειο. Το μόνο του αρνητικό είναι το άρωμά του, αλλά το παραβλέπω.
Tip: φρόντισε η επιδερμίδα σου να είναι νωπή όταν το εφαρμόζεις για extra ενυδάτωση 

Στο είπα η λύση είναι μία, περιμένω τα δικά σου tips για μετά την παραλία! Αν πάλι είσαι ακόμα στην παραλία, ΜΗΝ μου το πεις! 





You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Πολύ ωραίο ποστ! Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από αυτά τα λάδια, αλλά θέλω να δοκιμάσω της Nuxe!

    Καλό μήνα,
    www.beautyydust.blogspot.gr ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα! Νομίζω θα σου αρέσει! Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Το wild argan oil έχω αρχίσει κι εγώ να το χρησιμοποιώ ευλαβικά στα μαλλιά. Κάνει πολύ καλή δουλειά. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Follow by Email